Good news !!!

nareszcie lepsze wiadomości! : sms 16:44 CET: od wcz.wiecz.popr.pogody! smierdzacy ale suchsi dazymy do celu. wczoraj marioi alberto z gervacio docieli znaleziona dzien wczesniej droge na przelecz. jest b.b.ciezko. nawet bez deszczu woda zgromadzona w roslinach zlewa nas kpl, roje wrednych owadow i gaszcz. niesamowite wrazenie robi jednak podroz w dziewiczym terenie! uczucie,ze zwierzeta widza pierwszych ludzi, ze w tym wodospadzie nikt sie nie umyl…nawet nasz kochany indianin jest przejety! las jest przepiekny, co chwile inny, niezwykly, nieprzebyty. za2-3dni, jesli pog. pozwoli ruszamy do ataku szczytowego w 3kowym zespole.dzieki za slowa otuchy!pozdr.marek@

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

niewesoło w obozie :-(

sms 07.02.2012 16:28 CET: nocą porwisty wiatr zdemolował nasz obóz, od 2 do rana walczyliśmy w deszczu. Straciliśmy wiaty techniczne, rano wróciliśmy przemoczeni do mokrych śpiworów. Niewesoło….

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

…sms z ostatniej chwili:

Od wczorajszego wieczoru leje.  Mieszkamy w błotach i bagnie jak tapiry.  Temperatura ok. 15’c, namioty powoli puszczają.  Za dzień,   dwa może być ciężko.

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Rzut okiem gdzie jest ekipa ….

Cały czas możemy śledzić aktualną pozycję ekipy.  Wszystko dzięki sprzętowi esri Polska.  System działa rewelacyjnie ! ….

 

Aktualna pozycja ekipy 03.02.2012

Aktualna pozycja ekipy 03.02.2012

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

wiadomość sms 03.02.12 01:04 CET:

Dziś udało się przeciąć drogę na ok. 0.5 – 1 km pod przełęczą.  Gęstwina jak stary, wysoki żywopłot – 1200 m przez cały dzień.  Podczas dnia sporo słońca, teraz mokniemy w chmurze.  W obozie pojawiła się mrówka – Veintiequatro – bagatela 3.5 cm, co najmniej groźna. Wokoło całe pola Stegopolis guianensis.  Silny wiatr porywa motyle, które śmigają jak F16 i trudno je dogonić.  Szukamy z towarzyszącymi Indianami legendarnego wodospadu po drodze na przełęcz.  Wszystko idzie sprawnie.

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Satelitarny sms od Marka i reszty ekipy!

N05.44085 W061.035515 wys 1878m, jestesmy w obozie w Teczowym Lesie, ostatnim ubiegłorocznym biwaku. Za nami las deszczowy, bagna. Wkrótce szukamy drogi wspinaczkowej, pogoda lepsza ale bardzo zmienna. Woda jest dzięki ostatnim deszczom. Temperatura u góry ok. 25-30, noc 5-10. Pustynia bez deszczu, bagno w deszcz. Pozdrawiamy AI3M 🙂

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Za 2 godziny znikamy w lesie…

Nasza ekipa po wylądowaniu w Kama Meru.

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Nowi członkowie ekipy

Jak już pisałem, Manuel nie mógł do nas dołączyć z powodów osobistych komplikacji. W sumie poza chwilowymi perturbacjami wyszło nam to na dobre. Dołączyli:

Alberto „Albercik” Raho

i Mario Osorio

Tworzą zgrany – jak się wydaje – duet wspinaczkowy i razem z markiem stworzą klasyczny, trójkowy zespół, który – jak mamy nadzieję – poprowadzi drogę na szczyt Tramen Tepui.

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Na upierdliwe komary… paralizator!

Na początku napiszę, że nie biegamy za komarami z elektro-pistoletem – to działa troszkę inaczej…

 

Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Dojechaliśmy na start – Rio Kama i Santa Elena de Uairén

Dziś w południe dojechaliśmy do Rio Kama (Kama Meru). Michał, Alberto i Iza – zostali na miejscu, mają za zadanie umówić nasz transport do wioski indiańskiej, skąd ruszymy już pieszo z naszą karawaną. Mario i ja pojechalićmy do Santa Elena de Uairén – nieopodal granicy z Brazylią po finalną aprowizację i pieniądze z banku…

Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized